Algemene voorwaarden


Het maken van een afspraak

 

Om lange wachttijden te vermijden, vragen wij om uw afspraken tijdig in te plannen en eventuele herhaalafspraken vast te leggen meteen na de vorige afspraak.

Afspraken kunnen telefonisch, via mail of berichten worden gemaakt.

Aangezien ik soms niet in de mogelijkheid ben om de telefoon te beantwoorden raad ik aan om de online agenda te gebruiken voor het maken van een afspraak.

Na het maken van een online afspraak wordt deze bevestigd door een automatische mail.

24hrs voor aanvang van uw boeking wordt een herinneringsmail verstuurd zodat u deze zeker niet uit het oog zou verliezen.

 

Door het maken van een afspraak (online, via telefoon, sms,...) gaat U akkoord met de annuleringsvoorwaarden.

Last minute afspraken - "Spoedgevallen"

 

Wij doen steeds ons uiterste best om elke klant zo goed mogelijk te bedienen. Klanten (of toekomstige klanten) die dringend hulp nodig hebben door aanhoudende klachten of met een esthetisch probleem mogen ons dan ook ten allen tijde contacteren.

Buiten de zaak heb ik echter nog een vast werk, een gezin met (kleine) kinderen en een partner die soms voor langere tijd van huis weg is. Hierdoor is het soms onmogelijk om iemand last minute toe te voegen aan de planning. In dit geval vragen wij ook om hier begrip voor te tonen.

Wees op tijd

 

Zorg dat U tijdig aanwezig bent op uw afspraak, zo verloopt de planning vlot en kan iedereen ten volle gebruik maken van de tijd die voor hem/haar is gereserveerd.

5 minuten op voorhand aanwezig zijn is ideaal, zo kunnen we zeker op tijd starten met de behandeling.

Te laat komen

 

Te laat komen kan iedereen overkomen, maar gelieve mij dan ook een seintje te geven. De gereserveerde tijd wordt speciaal voor U vrij gehouden. Mocht U te laat arriveren gaat deze verloren tijd echter wel van de totale behandelingsduur zodat de volgende klant niet moet wachten. De kosten voor de volledige behandeling worden echter wel in rekening gebracht.

In het geval U meer dan 15 min te laat arriveert is het ter beoordeling van de schoonheidsspecialiste om te beslissen of de geplande behandeling nog door kan gaan.

Indien de behandeling geannuleerd moet worden zullen kosten in rekening worden gebracht volgens ons annuleringsbeleid.

Annuleringsbeleid

 

U wil uw afspraak annuleren en/of verplaatsen? Dat kan kosteloos tot 24hrs voor de afspraak. 

Annuleren en/of verplaatsen kan zowel telefonisch, mail als via bericht.

Bij het annuleren minder dan 24hrs voor aanvang van de behandeling zal 50% van de behandelingskost worden aangerekend. Dit ter compensatie van het verloren tijdsslot dat kon worden gebruikt om een andere klant te behandelen.

"No Show"

 

Bij een "No Show", het niet komen opdagen voor een gemaakte afspraak, betaalt U een compensatie ter waarde van de gereserveerde behandeling (100%). U zal hiervan een factuur ontvangen. 

Parkeren

 

Klanten mogen ten allen tijde parkeren op de oprit of op het grasveld links naast de oprit (in de voortuin, VOORBIJ het hekken, kant van de zaak). Hier staat de auto veilig voor het doorgaand verkeer en staat U voor niemand in de weg. 

Gelieve NIET te parkeren op straat of op het stukje gras links en rechts naast de rijweg. Wegens het doorgaand verkeer, afhankelijk van het seizoen ook zware landbouwvoertuigen, is dit zeker geen veilig alternatief. 

Wij zijn NIET verantwoordelijk voor gebeurlijke ongevallen.

Wensen van de klant

 

Tijdens de behandeling is het altijd mogelijk om uitleg te vragen en uw wensen/ ideeën uit te drukken. Wij zullen U steeds de best mogelijke raad geven en/of tips & tricks uit onze ervaring.

Indien de klant echter behandelingen wil proberen tegen de raad van de specialiste in, zijn wij NIET verantwoordelijk voor eventuele gevolgen en/of klachten. De specialiste kan ten allen tijde weigeren om bepaalde behandelingen uit te voeren indien zij, door haar ervaring en kennis, NIET akkoord gaat met de wensen/eisen van de klant.

Aankopen, bestellingen & levering

 

Uit het groot assortiment van onze verdelers hebben wij steeds enkele zaken te koop staan in de zaak. Deze kunnen worden aangekocht voor of na de geplande behandeling. Indien U wenst langs te komen om een product aan te kopen kan dit uiteraard ook maar wij raden aan om steeds op voorhand contact op te nemen. Aangezien wij ook behandelingen aan huis uitvoeren is er niet altijd iemand aanwezig.

Producten die niet op voorraad zijn kunnen wij ten allen tijde bestellen bij onze leveranciers. Wij zijn afhankelijk van de leveringstermijnen van onze verdelers en zijn niet verantwoordelijk voor lange wachttijden door problemen en/of fouten bij de leverancier. Wij houden U steeds op de hoogte over de geplande leveringsdatum en eventuele vertragingen. 

Cadeaubonnen

 

Cadeaubonnen hebben bij ons geen vervaldatum. Een aangekochte of ontvangen bon behoud dus steeds zijn waarde, tenzij reeds uitgegeven in de zaak. Bij een behandeling met een waarde kleiner dan de cadeaubon zal het resterende bedrag in mindering worden gebracht op de cadeaubon.

Bij een behandeling met een waarde groter dan de cadeaubon zal het resterend bedrag vereffend worden door de klant gedurende de geplande afspraak.

Cadeaubonnen van Me-Time zijn cumuleerbaar. 

Elke cadeaubon is uniek ( zichtbaar en/of onzichtbaar) gemarkeerd. Indien er twijfel is over de echtheid van de waardebon kan de specialiste deze ten allen tijde weigeren.


Door het maken van een afspraak gaat met akkoord met de algemene voorwaarden van Me-Time Schoonheidsverzorging.

Laatste update : November 2022